דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות לאלו שיש להם הכל 

מאת    [ 21/07/2010 ]

מילים במאמר: 640   [ נצפה 2539 פעמים ]

מכירים את האנשים האלו שיש להם ה-כ-ל? ובכן, הם חוגגים יומולדת או שהם מזמינים אתכם לארוחה ואתם שוב בבעיה - מה לקנות להם? יין הבאתם בפעם הקודמת, הבן שלו אלרגי לפרחים ואישתו מתנגדת בתוקף לשוקולדים וממתקים.

כולנו רוצים להפתיע עם מתנות מקוריות ומוצאים עצמנו מבזבזים זמן ומחשבה רבה מידי באשר לבחירתן של המתנות הללו. אז הנה לפניכם מספר רעיונות בעלי השראה לרכישת מתנות מקוריות לכל אדם ומטרה. היצע המתנות שבדקנו, יתאים ויספק גם אנשים מהסוג ה'קשה לפיצוח'. 

מגוון מתנות מקוריות 

המארח שלכם אוהב לקרוא? קנו לו מתנות מקוריות כתומך ספרים בצורת הדמות הפופולרית של ג'ימס, או בצורת חצים ו/או סט של מעצורי ספרים מעוצבים. המארחת שלכם היא בשלנית נהדרת? קנו לה מתנות מקוריות כמו מתלה בעיצוב צללית של מלצר, המחזיק ביד אחת בקבוק יין וביד השנייה מגבת. או רכשו מלחיה - פלפליה ייחודית, עשויה קרמיקה אשר נקנית כיחידה אחת שלמה ויש לשבור אותה באמצע כדי שתהפוך לשימושית, ו/או קנו כפות בעיצוב של זוג רגליים אשר עומדות על השולחן כאשר הן מחוברות יחד או הפוכות בתוך הסלט לערבוב והגשה. 

המארחים שלכם אוהבים מתנות מקוריות בעיצוב מיוחד? גם להם יש מגוון מתנות מקוריות כדוגמת משחק איקס עיגול משתקף, חצאי צורות המשלימות לצורות שלמות על משטח מראה. או נרתיק שיחזיק את מסמכי הנסיעה שלהם עם השראה עולמית. או אולי דווקא, תכשיטי מחשב קטנים עשויים נירוסטה לקישוט מסך המחשב ועיצוב חלל העבודה. 

החוגגים הם אנשים עם חוש הומור מיוחד? תפתיעו אותם עם מתנות מקוריות כדוגמת מתקן לטישו בעיצוב פסיכולוג ומטופל או ריכשו עבורם כלי לכסף קטן או לטיפים מעוצב כסקסופוניסט רחוב עם הקערה שלו לאיסוף הכסף. בא לכם לעזור להם להיות מאורגנים יותר? קנו להם מתנות מקוריות כמו מתנת ה- Doorganizer מתלה לדלת אשר מסדר את כל החפצים שאנחנו לא רוצים לשכוח לפני צאתנו מהבית או המשרד כמו הטלפון, המשקפים, מפתחות, עטים, מכתבים שצריך לשלוח ועוד.

מתנות מקוריות - על קצה המזלג 

כל ההצעות והרעיונות שהצענו לכם, הם באמת על קצה המזלג וההיצע הרחב שעומד לרשותכם הוא באמת חסר תקדים. כל הרעיון שעומד מאחורי רכישת מתנות מקוריות הוא לדאוג לכך שהמתנה שלכם תהיה בלתי נשכחת, עם אמירה וקריצה. כל זאת ללא 'לקיחת משכנתא' ברכישת מתנות מקוריות ועם אפשרות להציע משהו ייחודי וקצת אחר מהנורמה. אז כדי שתדעו לבחור את המתנה הנכונה עבור האדם היקר לכם, הנה שתי נקודות למחשבה שיסייעו לכם לבחור מתנות מקוריות מתאימות באמת. 

מחשבה ראשונה בבחירת מתנות מקוריות 

'אמור לי מה תקנה לי ואומר לך מי אתה'. המתנה שאנו מעניקים לאדם מסוים מייצגת גם אותנו כבני אדם – יצירתיים, נדיבים, מצחיקים, רחבי אופקים וכו'. לכן זיכרו כשאתם קונים מתנות מקוריות אתם משקפים את תפיסת האדם בדמיונכם אך לא פחות מזה את האופן בו אתם תופסים את עצמכם. זהות חברתית היא מילת המפתח ולכן חישבו היטב כיצד הייתם רוצים להיתפס בעיני האדם והאם מתנתכם לא תפגע בו באופן כלשהו.

מחשבה שניה בבחירת מתנות מקוריות 

שימו את עצמכם במקומו של האדם לו אתם רוכשים מתנות מקוריות. חישבו מה אתם הייתם מעדיפים שיקנו לכם? זה לא אומר שכעת, עליך לרוץ ולרכוש את השמלה השחורה ש'נדלקת' עליה לדוד של בעלך. המטרה היא להתחבר למושג 'נתינה' ו'קבלה'. אנחנו רוצים לקבל את ההשקעה, האהבה, המחשבה, ההערכה של האדם שרכש לנו את המתנה ובחר עבורנו מתנות מקוריות. ועל כן בזמן שנבחר מתנות מקוריות נחשוב על המושגים האלה וכיצד הם באים לביטוי במתנה שלנו. נשאל את עצמנו האם הקדשנו מספיק תשומת לב לבחירת מתנות מקוריות? האם בחרנו במתנה שיאהב? האם המתנה מבטאת הערכה ואהבה כפי שרצינו? וכו'.

לסיום

 השפע הקיים כיום בחנויות השונות ובקניונים, אכן מזמינים רכישות בלי סוף. אולם, רובם המכריע של האנשים אוהבים לבחור לעצמם את התיק, בגד, שעון, קערה וכדומה וזה טיבעי ולגיטימי. לכן כאשר אתם נדרשים להתייצב באירוע כלשהו (מסיבה, יום הולדת וכו') כדאי להביא מתנה שונה ומקורית שתשדר מחשבה ויצירתיות. סוג כזה של מתנה זוכרים כל החיים. 

 

 


מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   :

אנימי - עיצוב לפני הכל מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב